AnaHerraizMartínez Ana Herráiz Martínez graduated in English Philology from Jaume I University (Spain), and holds a MA in English Language Teaching in Multilingual Context and another MA in English Language Teaching in Secundary Education. She is currently researching a PhD in Applied Linguistics at University Jaume I, and her interest include: second languages acquisition, interlanguage pragmatics, pragmatic development, English medium instruction (EMI) and the study abroad context.
AnaMariaHernandezMartinez  
RaquelHernandezFonseca Profesora de secundaria en Castilla y León. Profesora visitante en Salt Lake City, Utah. Máster Universitario en Lingüística Inglesa Aplicada: Planificación y Política Lingüística de la Lengua Inglesa en el Marco Europeo por la Universidad Nacional de Educación a Distancia.
MarinaGutierrezSejas Marina Gutiérrez Sejas. Grado en Biología (UAM y Durham University). Máster en Educación Secundaria y Bachillerato (UAM). Prácticas profesorado en IES Ángel Corella (Madrid).
AdrianGranadosNavarro Adrián Granados es investigador posdoctoral en la Universidad Pablo de Olavide. Su investigación se centra en la adquisición de segundas lenguas y el bilingüismo. Ha publicado en revistas como Language and Education, Journal of English for Academic Purposes, y Applied Linguistics. Este último trabajo ha recibido el premio al mejor artículo del año por la Asociación Americana de Lingüística Aplicada (AAAL).
EvaGonzalezOrtega She works as a Lecturer in the Department of Developmental and Educational Psychology of this University, and has teaching duties in the School of Education of Zamora, among other faculties. Her teaching and research interests are related to the promotion of the socioemotional wellbeing and sexual health of children’s and adolescents’ and risk prevention. She is part of the research team of the project EBYAD, which aims to evaluate the degree of educational inclusion of bilingual programs in primary schools from the perspective of the leaders, teachers, students and families, and to contribute to its enhancement through the development of educational resources.
OlgaGonzalezMediel Olga González Mediel es profesora agregada y doctora en pedagogía, coordina la sección de Ed. Musical en la Facultad de Educación de la Universitat de Barcelona.
AnaGonzalezMartin